Przetargi | Galeria zdjęć 
 Czwartek, 09 lutego 2012, godzina: 11:38
Imieniny: Bernarda, Eryki, Rajmunda  
Wiadomości: AktualnościSportPrzetargiGmina: PołożenieParafieHistoriaMiejscowościUrząd GminyStadnina Koni w MichałowieZabytki kulturyObrona cywilna i sprawy obronneWYBORY: Wybory samorządowe 2010Transport: KomunikacjaOferta dla inwestorów: Nieruchomości i działki na sprzedażTurystyka: AgroturystykaWalory regionuDla turystyOświata i kultura: Ochotnicze Straże PożarneGminne Centrum Kultury w MichałowieOświataBibliotekiOrg. pozarządoweNiezbędnik: Ważne telefonyInne: Bramka SMSChatPozostałe: Zapytaj WójtaGaleria zdjęć
Biuletyn Informacji Publicznej
 ESP
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy Michałów
 Biblioteka
Gminna Biblioteka Publiczna w Michałowie
 Weekendowe spotkania

Harmonogram spotkań

Spotkania - 2009

 Kalendarz
Luty 2012
Ni Po Wt Śr Cz Pi So
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
 Pogoda na dziś
 Szukaj w internecie
Google
 Z ŻYCIA SZKÓŁ
ZPO w Węchadłowie

ZPO w Górach

ZPO w Sędowicach

ZPO w Michałowie
 Źródła prawa
ZPORR
LEADER
 ARTYKUŁY

ARIANIE W WĘCHADŁOWIE

MIEJSCA PAMIĘCI NARODOWEJ NA TERENIE GMINY MICHAŁÓW

HISTORIA POSZCZEGÓLNYCH MIEJSCOWOŚCI

HISTORIA GMINY MICHAŁÓW

Zapytaj Wójta

Zadaj pytanie Wójtowi.

Wszystkich wpisów: 201[ Zadaj pytanie ]

Autor: pytanie Data: 2012-02-09 11:29:14
do przewodniczacego rady gminy Michałów: dlaczego jak pojawiają sie jakies inwestycje w gminie, to rada je odrzuca? prosze o odpowiedz

Autor: mieszkaniec Data: 2012-02-09 10:49:41
Naprawdę skonczcie te tematy, to naprawdę jest już nudne i się powtarzacie kilkakrotnie

Autor: ;; Data: 2012-02-09 10:47:36
Jak rada władzą to po co wójt???

Autor: ; Data: 2012-02-09 08:15:25
Obecne wpisy to nie błąd tylko rzeczywistośc. Teraz jak są zapytania do radnych i jak ocenia się ich pracę to jest błąd ?. A jak się oskrża wójta to jest właściwie ? Do "ktoś" to rada jest władzą w gminie i to do radnych powinny byc pytania i to na pewno nie jest błąd

Autor: ktoś Data: 2012-02-09 08:05:34
Ludzie skończcie temat tych radnych. Sądze ż et astrona została stworzona zinną myśla , a nie żeby wymieniać zdania i wzajemnie się oskarżąc. Osoby zaintetresowane tym tematem niech się spotkaja i prozmawiają na ten temat a niech nie piszą takich rzeczy na tej stronie . Wielki błąd

Autor: aaa... Data: 2012-02-08 16:21:35
Kierując się dobrem wszystkich mieszkańców gminy, rezygnować z części wynagrodzenia na rzecz długu który już posiadamy jako gmina. Niech radni kierują się dobrem gminy a nie dobrem swojej kieszeni i żołądka. Na sesjach zachowywać się jak przystało na człowieka reprezentującego wieś. A nie - mówiąć potocznym językiem -dorwać się do korytka i byleby sobie pensyjke za jeden zjazd w miesiącu podnieść. Pamiętajmy że radny jest przedstawicielem władzy lokalnej. Wykonując swoje prawa i obowiązki, powinien kierować się przede wszystkim dobrem wspólnoty samorządowej a nie swoim! Moje postulaty ad. radny: ---utrzymanie stałej więzi z mieszkańcami w formie spotkań minimum raz w miesiącu (Wnioski mieszkańców najłatwiej jest przyjmować radnemu w czasie dyżurów choć może on ustalić także inne formy kontaktów na przykład podany do publicznej wiadomości telefon lub adres e-mail.), ---radny musi przestrzegać każdego słowa, które ślubował : „Ślubuję uroczyście jako radny pracować dla dobra i pomyślności gminy, działać zawsze zgodnie z prawem oraz z interesami gminy i jej mieszkańców – godnie i rzetelnie reprezentować swoich wyborców, troszczyć się o ich sprawy oraz nie szczędzić sił dla wykonywania zadań gminy”. ---Cechy, którymi powinien się cechować radny: - bezinteresowność: osoby piastujące urząd publiczny powinny podejmować rozstrzygnięcia wyłącznie w imię interesu publicznego, nie czyniąc tego dla jakichkolwiek korzyści finansowych czy materialnych dla nich samych, ich rodzin czy przyjaciół; -prawość: osoby piastujące urząd publiczny nie powinny znaleźć się w zależności finansowej lub materialnej od osób i organizacji, co mogłoby wywierać wpływ na dokonywane przez nie obowiązki urzędowe; -obiektywizm: osoby prowadząc sprawy publiczne – włączając w to powoływanie na stanowiska publiczne, zawieranie kontraktów lub przedstawianie do nagród – osoby piastujące urząd publiczny powinny dokonywać wyboru według kryteriów merytorycznych; -odpowiedzialność: osoby piastujące urząd publiczny powinny być odpowiedzialne przed społeczeństwem za swe rozstrzygnięcia i działania i muszą poddać się każdej procedurze wyjaśniającej, właściwej dla ich urzędu; -jawność (otwartość): osoby piastujące urząd publiczny powinny podejmować rozstrzygnięcia w sposób jawny, na ile tylko jest to możliwe, jak również uzasadniać swoje rozstrzygnięcia, a przekazywanie informacji ograniczać tylko wtedy, gdy wyraźnie wymaga tego interes publiczny; -uczciwość: osoby piastujące urząd publiczny mają obowiązek zgłosić wszelkie prywatne interesy, które mogą mieć związek z ich obowiązkami publicznymi i podjąć odpowiednie kroki dla rozwiązania każdego zaistniałego konfliktu korzyść interesu publicznego; -przykład w góry: osoby piastujące urząd publiczny powinny upowszechniać i wspierać powyższe zasady własnym zachowaniem. ---Wielu radnych zapomina o tym, iż mimo, że zostali wybrani w konkretnych okręgach wyborczych, nie powinni kierować się jedynie dobrem mieszkańców tego terenu, czyli swojej dzielnicy czy ulicy. Należy pamiętać, że radny jest obowiązany kierować się dobrem całej wspólnoty samorządowej, czyli wszystkich mieszkańców gminy. ---Radny powinien zatem działać nie w interesie pojedynczych mieszkańców czy nawet ich grup, które przychodzą do niego z postulatami, ale ogółu. Dobro każdej, a więc także gminnej wspólnoty samorządowej to jej pomyślność, czyli prawidłowy rozwój społeczny, gospodarczy, kulturowy i cywilizacyjny. ---Radny powinien dbać o lepsze zaspokajanie potrzeb zbiorowych wspólnoty gminy, wzrost jej zamożności i znaczenia oraz dążyć do poprawy warunków życia jej mieszkańców. ------Powinien, ale w praktyce jest inaczej, bowiem radny boi się, że gdy przestanie dbać o swoich wyborców, na następną kadencję może nie być przez nich wybrany! ---Mandat radnego jest co prawda wolny. Nie oznacza to jednak, ze nie ma żadnego związku z wyborcami. Ma obowiązek utrzymywania stałej więzi z mieszkańcami oraz ich organizacjami w gminie. Oznacza to, że powinien przyjmować postulaty mieszkańców np. wnioski, uwagi, skargi, zażalenia, propozycje, sygnały, sugestie i przedstawiać je właściwym komisjom rady całej radzie lub organom wykonawczym do rozpatrzenia. ---nie zapomnijmy iż radny ma więcej obowiązków niż praw, Poprzedni wpis natomiast jest na miarę osoby go wypisującej! Gratuluję że internauto się obudziłeś , "wyspałeś się po Arizonie, beknąłeś dwa razy, przetarłeś oczęta , wypiłeś browara i dorwał się do internetu". Ja tak bynajmiej nie żyję. Cytuję twoje słowa""ciekawe, że masz dostęp - z nieba ci spadł"". Ja żeby móc skorzystać z internetu muszę jechać do znajomych ktorzy go mają, bo nie dane było mi doczekać się internetu ani moim sąsiadom. Żyję jak w XX w a nie XXI wieku !

Autor: , Data: 2012-02-08 12:31:48
"""a gdzie w tych wpisach krytyka radnych, tylko diety, picie i kłótnie na sesjach. To jest krytyka radnych? """ NIE , ROZMÓWCO, TO POCHWAŁA ZA TAKIE ZACHOWANIE! BROŃ SIĘ DALEJ

Autor: radny Data: 2012-02-08 11:05:51
Diety zostały podniesione, ponieważ były i są to stawki jedne z najniższych spośród sąsiednich gmin - i nie tylko sąsiednich gmin. Na pewno nie było to zrobione kosztem podatków, bo podatki też w tym czasie i teraz są jedne z najnizszych w porównaniu do innych samorządów

Autor: Do niby "wiceprzewodniczącego rady" Data: 2012-02-08 10:42:51
Nie wiem kim jesteś, ale jeżeli chcesz odpowiadać na pytanie skierowane do przewodniczącego rady lub wyrazić jakąś swoja opinię to miej odwagę przyznać się kim jesteś, a nie pisz w imieniu wiceprzewodniczącego rady. Chyba że jesteś wiceprzewodniczącym komisji to napisz której.

Autor: wiceprzewodniczący Data: 2012-02-07 23:22:51
zawsze wiąże się końce- to po pierwsze, a po drugie - jeżeli nie na pierwszej to na której sesji według ciebie winniśmy podnieść te diety bo z tym jak rozumiem się zgadzasz

Autor: radny Data: 2012-02-07 22:54:57
a gdzie w tych wpisach krytyka radnych, tylko diety, picie i kłótnie na sesjach. To jest krytyka radnych? Stek bzdur i pomówień zazdrośników. To napisz ile ta dieta ma wynosić. Kiedy i gdzie widziałeś pijanego radnego i na jakiej podstawie twierdzisz, że był pijany. Spierają się na sesjach, no bo po to jest sesja, każdy przedkłada swoje racje, a na końcu głosowanie. I tym sposobem mamy najniższy podatek rolny z wszystkich ościennych gmin ...na przykład!

Autor: pytanie Data: 2012-02-07 21:57:36
pytanie zatem do przewodniczacego rady gminy Michałów(skoro debatujemy na zapytaj wojta by byly pytania do radnych): dlaczego na pierwszej sesji podniosł sobie pan dietę i innym? nie wie pan że gmina ledwo wiąże koniec z końcem? panie przewodniczacy prosze o odpowiedz tutaj !!!

Autor: , Data: 2012-02-07 20:53:15
zgadzam sie z wpisem Tomiego, i jest dużo osób , które myślą tak samo

Autor: ela Data: 2012-02-07 20:49:19
Witam, dziwią mnie niektóre komentarze , i myślenie o niektórych mieszkańcach jak o zaścianku. To że nie mam dostepu do internetu i wpisuje się po jakimś czasie nie znaczy , że jestem gorsza. Podziwiam wójta, za to że wytrwał i moim zdaniem panuje nad stroną. Jak ukazywały się wpisy oskarżające wójta, to wójt nie usunął strony, tylko odpowiada. Część pytań ciągle się powtarza, bo pisze je te sama osoba i jej jedynym celem jest oskarżanie wójta. Teraz ukazały się wpisy dotyczące radnych i jest wielkie oburzenie, bo radny KRYTYKI NIE ZNOSI. Wszystkie pytania powinny być kierowane do radnych, bo to oni kształtują politykę rozwoju gminy i podejmują uchwały. Pytania typu dlaczego to jest robione w tym miejscu a nie gdzie indziej są bezsensowne. Pytanie odnosnie parkingu we wrocieryzu bylo chyba z 5razy,nie prosciej jest spytać radnego ze swojej wsi dlaczego tak glosowal Przeczytajcie uważnie wpisy, Rady to święty i nie można mu nawet zadać pytania a tym bardziej coś mu zarzucić, bo od razu człowiek będzie określony jako zaścianek albo niedouczony,

Autor: fotograf Data: 2012-02-07 17:34:26
jak ci ...... się nie podoba to poczytaj sobie aktualności albo pooglądaj zdjęcia w galerii

Autor: kret Data: 2012-02-07 17:30:07
a kto ci broni zadać pytanie

Autor: ..... Data: 2012-02-06 22:31:03
Panie Wójcie czy pan jest zdolny zapanowac nad ta stroną? Czy to sa pytania pt. Zapytaj wójta? czy Pan tylko czyta i nic!!!!!!

Autor: aaa Data: 2012-02-06 22:28:03
no właśnie i tak ci będzie pachniało jak z oczyszczalni

Autor: ... Data: 2012-02-06 22:25:54
podaj swoją miejscowośc i ci zbudujemy biogazownię

Autor: smrodek Data: 2012-02-06 19:20:45
Pińczowska oczyszczalnia ma najwyższe certyfikaty środowiskowe zero smrodka - a jak jest naprawdę to jedźcie zatankować na Orlen gdy wiatr w tamtą stronę. No i jeszcze która to gmina w świętokrzyskim ma taką biogazownie?

Autor: ZAK Data: 2012-02-06 19:07:14
Do ciekawego - parafrazuje nie cytuje - każdy ma idola na jakiego zasługuje!!

Autor: V Data: 2012-02-06 18:27:56
kije.pl/aktualnosci/8-informacje-urzdu/152-spotkanie-informacyjne-dla-mieszkancow-gminy-kije MOZNA INTERESOWAC SIE BIOGAZOWNIA ?MOZNA! W SASIEDNICH GMINACH ROLNICY WIDZA PLUSY Z BIOGAZOWNI, INNE GMINY SASIEDNIE(KIJE) SIE ROZIJAJA. WIDAC ZE DLA ROLNIKOW MOGA BYC KORZYSCI I DLA CALEGO ROZWOJU RYNKU LOKALNEGO. ROLNICY MIELI BY UMOWY KONTRAKTOWANE A GMINA PIENIADZE Z PRZEDSIEBIORSTWA. NIE MOWIE ZE BIOGAZOWNIA MIALABY STAC KOLO TWOJEGO DOMU ALE CZY W CALEJ GMINIE NIE MA WOLNYCH POŁACI TERENU NA KTORYCH MOZNA BY JA POSTAWIC? WIECZNIE NA NIE I NIE CI RADNI. BUNT PODNOISZA NA DARMOWE PIENIADZE I PRACE DLA LUDZI. NA STRONIE KIJ JEST PREZENTACJA CO TO JEST BIOGAZOWNIA. ZOBACZCIE I NIE MOWCIE ZE TO SMIERDZI !

Autor: xxx Data: 2012-02-06 18:03:24
"""""to że radni na pierwszej sesji po wyborach podnoszą sobie dietę o 100% nie znając budżetu gminy czy nie było na to czasu później ? - to że obrażają mnie wpisami wyzywając od zaścianków - to że podejmuję śmieszną decyzję w sprawie biogazownii (w innych gminach takowe powstają i jest to na plus dla gminy i mieszkańców) - to że radny pyta się jakie podatki płaci ala, na litość jesteś radnym to chyba wiesz jakie rolnicy podatki płacą""""' BRAWO !!!POPIERAM !!!

Autor: ... Data: 2012-02-06 17:57:47
co do wpisu tomiego nigdzie z niego nie wynika że radni to zło a mieszkańcy to samo dobro/czytaj dokładnie ! czy nie było w całej gminie michałow rozsądnego miejsca na budowe biogazowni? kto powiedział ze biogazownia ma śmierdzieć??poczytaj człowieku jak się buduje biogazownie i na czym to polega. Uderz w stól a nożyce się odezewą !

Autor: ciekawy Data: 2012-02-06 16:40:45
do zaka .jestes radnym? hahaha.podaj nazwisko. nieudolnie cytujesz kenedjego.to jakis idol dla ciebie?bo dla mnie nie.to co napisales nawet nie warto komentowac.

Autor: mieszkaniec Data: 2012-02-06 16:24:45
tomi, napisz z jakiej miejscowości jesteś to wtedy my mieszkańcy gminy zlozymy wniosek do wójta i radnych o budowe biogazowni w twojej miejscowosci

Autor: smrodek Data: 2012-02-06 16:07:57
tomi - biogazownie to bardzo śmierdzący temat. W naszym województwie jeszcze chyba nigdzie nie powstała. Wszyscy chcą żeby były ale nie u siebie więc nie bądź taki wyrywny bo jak zajedzie smrodkiem to kto winny ... Z twojego wpisu wynika - że to co dobre to my mieszkańcy co złe to oni radni

Autor: tomi Data: 2012-02-05 21:54:25
A ja się cieszę że ktoś napisał co się dzieje na tych sesjach do tej pory tego nie wiedziałem nie interesowałem się tym bo nie mam na to czasu, a z tego co czytam to jest tam ciekawie. Z ciekawości poczytałem trochę i już piszę co mi przeszkadza: - to że radni na pierwszej sesji po wyborach podnoszą sobie dietę o 100% nie znając budżetu gminy czy nie było na to czasu później ? - to że obrażają mnie wpisami wyzywając od zaścianków - to że podejmuję śmieszną decyzję w sprawie biogazownii (w innych gminach takowe powstają i jest to na plus dla gminy i mieszkańców) - to że radny pyta się jakie podatki płaci ala, na litość jesteś radnym to chyba wiesz jakie rolnicy podatki płacą Można by tak w nieskończoność poruszyłem tylko te tematy co były wymienione na tej stroni, ale nie o to chodzi, po prostu niech radni nie uważają siebie za lepszych od innych bo tak nie jest i minęły czasy że radni to była władza najwyższa a reszta to tępota wiejska nie umiejąca dobrze czytać, ludzie interesują się co się dzieje w ich gminie i bardzo dobrze i nie powinno im się ciemnoty wciskać wypisując o Marszałkowskiej w Warszawie lub wyzywać od zaścianków bo to jest niepoważne niekulturalne i świadczy tylko o wychowaniu radnego a już na pewno nie poprawi podejścia mieszkańców do radnych. Oczywiście uważam że nie powinno się być tylko na nie i myślę że coś w tej naszej gminie się dzieje jednak to że coś się dzieje to jest zasługa nas wszystkich nie tylko 15 radnych bo gdyby nie było nas rolników, inwestorów, mieszkańców ... to po co by byli radni ?

Autor: Zak Data: 2012-02-05 19:43:05
Cieszę się, że mój wpis wywołał taką reakcję. Zwróciłem w nim uwagę, że coś jednak w tej gminie się dzieje bo poprzednie wpisy stwarzały odwrotne wrażenie. Pewnie, że w naszej gminie jest jeszcze wiele do zrobienia, ale nie odrazu Kraków ..... Dla mnie partnerem poważnym jest ten kto piszę co mu się nie podoba, jak by on to zrobił, albo gdzie widział jak jest lepiej, a nie tylko be, be i be Do autora - dobrze, że niedziela bo inaczej nie miał bym czasu tego przeczytać, a tak na marginesie co z tego przydługiego cytowanego wpisu wynika?

Autor: autor Data: 2012-02-05 17:57:58
Kierując się dobrem wszystkich mieszkańców gminy, rezygnować z części wynagrodzenia na rzecz długu który już posiadamy jako gmina. Niech radni kierują się dobrem gminy a nie dobrem swojej kieszeni i żołądka. Na sesjach zachowywać się jak przystało na człowieka reprezentującego wieś. A nie - mówiąć potocznym językiem -dorwać się do korytka i byleby sobie pensyjke za jeden zjazd w miesiącu podnieść. Pamiętajmy że radny jest przedstawicielem władzy lokalnej. Wykonując swoje prawa i obowiązki, powinien kierować się przede wszystkim dobrem wspólnoty samorządowej a nie swoim! Moje postulaty ad. radny: ---utrzymanie stałej więzi z mieszkańcami w formie spotkań minimum raz w miesiącu (Wnioski mieszkańców najłatwiej jest przyjmować radnemu w czasie dyżurów choć może on ustalić także inne formy kontaktów na przykład podany do publicznej wiadomości telefon lub adres e-mail.), ---radny musi przestrzegać każdego słowa, które ślubował : „Ślubuję uroczyście jako radny pracować dla dobra i pomyślności gminy, działać zawsze zgodnie z prawem oraz z interesami gminy i jej mieszkańców – godnie i rzetelnie reprezentować swoich wyborców, troszczyć się o ich sprawy oraz nie szczędzić sił dla wykonywania zadań gminy”. ---Cechy, którymi powinien się cechować radny: - bezinteresowność: osoby piastujące urząd publiczny powinny podejmować rozstrzygnięcia wyłącznie w imię interesu publicznego, nie czyniąc tego dla jakichkolwiek korzyści finansowych czy materialnych dla nich samych, ich rodzin czy przyjaciół; -prawość: osoby piastujące urząd publiczny nie powinny znaleźć się w zależności finansowej lub materialnej od osób i organizacji, co mogłoby wywierać wpływ na dokonywane przez nie obowiązki urzędowe; -obiektywizm: osoby prowadząc sprawy publiczne – włączając w to powoływanie na stanowiska publiczne, zawieranie kontraktów lub przedstawianie do nagród – osoby piastujące urząd publiczny powinny dokonywać wyboru według kryteriów merytorycznych; -odpowiedzialność: osoby piastujące urząd publiczny powinny być odpowiedzialne przed społeczeństwem za swe rozstrzygnięcia i działania i muszą poddać się każdej procedurze wyjaśniającej, właściwej dla ich urzędu; -jawność (otwartość): osoby piastujące urząd publiczny powinny podejmować rozstrzygnięcia w sposób jawny, na ile tylko jest to możliwe, jak również uzasadniać swoje rozstrzygnięcia, a przekazywanie informacji ograniczać tylko wtedy, gdy wyraźnie wymaga tego interes publiczny; -uczciwość: osoby piastujące urząd publiczny mają obowiązek zgłosić wszelkie prywatne interesy, które mogą mieć związek z ich obowiązkami publicznymi i podjąć odpowiednie kroki dla rozwiązania każdego zaistniałego konfliktu korzyść interesu publicznego; -przykład w góry: osoby piastujące urząd publiczny powinny upowszechniać i wspierać powyższe zasady własnym zachowaniem. ---Wielu radnych zapomina o tym, iż mimo, że zostali wybrani w konkretnych okręgach wyborczych, nie powinni kierować się jedynie dobrem mieszkańców tego terenu, czyli swojej dzielnicy czy ulicy. Należy pamiętać, że radny jest obowiązany kierować się dobrem całej wspólnoty samorządowej, czyli wszystkich mieszkańców gminy. ---Radny powinien zatem działać nie w interesie pojedynczych mieszkańców czy nawet ich grup, które przychodzą do niego z postulatami, ale ogółu. Dobro każdej, a więc także gminnej wspólnoty samorządowej to jej pomyślność, czyli prawidłowy rozwój społeczny, gospodarczy, kulturowy i cywilizacyjny. ---Radny powinien dbać o lepsze zaspokajanie potrzeb zbiorowych wspólnoty gminy, wzrost jej zamożności i znaczenia oraz dążyć do poprawy warunków życia jej mieszkańców. ------Powinien, ale w praktyce jest inaczej, bowiem radny boi się, że gdy przestanie dbać o swoich wyborców, na następną kadencję może nie być przez nich wybrany! ---Mandat radnego jest co prawda wolny. Nie oznacza to jednak, ze nie ma żadnego związku z wyborcami. Ma obowiązek utrzymywania stałej więzi z mieszkańcami oraz ich organizacjami w gminie. Oznacza to, że powinien przyjmować postulaty mieszkańców np. wnioski, uwagi, skargi, zażalenia, propozycje, sygnały, sugestie i przedstawiać je właściwym komisjom rady całej radzie lub organom wykonawczym do rozpatrzenia. ---nie zapomnijmy iż radny ma więcej obowiązków niż praw, Poprzedni wpis natomiast jest na miarę osoby go wypisującej! Gratuluję że internauto się obudziłeś , "wyspałeś się po Arizonie, beknąłeś dwa razy, przetarłeś oczęta , wypiłeś browara i dorwał się do internetu". Ja tak bynajmiej nie żyję. Cytuję twoje słowa""ciekawe, że masz dostęp - z nieba ci spadł"". Ja żeby móc skorzystać z internetu muszę jechać do znajomych ktorzy go mają, bo nie dane było mi doczekać się internetu ani moim sąsiadom. Żyję jak w XX w a nie XXI wieku !


1 2 3 4 5 6 7
Wiadomości: AktualnościSportPrzetargiGmina: PołożenieParafieHistoriaMiejscowościUrząd GminyStadnina Koni w MichałowieZabytki kulturyObrona cywilna i sprawy obronneWYBORY: Wybory samorządowe 2010Transport: KomunikacjaOferta dla inwestorów: Nieruchomości i działki na sprzedażTurystyka: AgroturystykaWalory regionuDla turystyOświata i kultura: Ochotnicze Straże PożarneGminne Centrum Kultury w MichałowieOświataBibliotekiOrg. pozarządoweNiezbędnik: Ważne telefonyInne: Bramka SMSChatPozostałe: Zapytaj WójtaGaleria zdjęć

Urząd Gminy Michałów, Michałów 115, 28-411 Michałów
tel. (041) 356 52 43, fax. (041) 356 52 44, email: michalow@op.pl
Projekt: realnet.pl